23 september 2011

Vår nya familjemedlem

Under sommaren har vi skaffat oss en ny liten familjemedlem. En liten valp som heter Dumle!
Han är en blandras av Pappilon och Shi Tzu. Han är helt underbar och har fångat våra hjärtan.
Här är han 10 veckor gammal och gör sitt första besök på stranden.
Denna layout är den sista jag gjorde för Scrapgalen. Papprena är från Maja Design och går i lite bruna nyanser som passar utmärkt till Dumles färgskalor.
Vimplen har jag klippt ut från en påse och klistrat upp på brun cardstock.
För att få lite färg i layouten dekorerade jag med orange och turkosa blommor.
Det mesta av materialet hittar ni hos Scrapgalen.
Kika gärna in imorgon igen. Tänkte att jag skulle köra en Scrapgalen kavalkad på alster jag skapat under min sista tid där men som jag inte hunnit med att publicera här i min egen blogg!
Vi ses!
Kramar från Christel

1 kommentarer:

Lene sa...

Nä men jisses så söt, jag kan förstå att Ni älskar honom!
Jättefin LO återigen christel!
ha en fin helg!
Kram lene