25 september 2011

Scrapgalen kavalkad

Hejsan!
Jag ligger ju lite efter här i bloggen... Har inte hunnit med att publicera mina alster som jag gjort för Scrapgalen den sista tiden så jag tänkte att jag kör en liten kavalkad a la Scrapgalen!
Först ut är en layout skapad med papper från Glitz Design:
Nästa är en lekfull layout med papper från My little shoebox:
Melissa Frances Kitschy Kitchen:
Pion Design Minnenas ateljé:
Bo Bunny Gabrielle:
Och sist ut är en layout gjord med papper från Maja Design:
Imorgon kommer lite altrade alster och kort jag gjort, också för Scrapgalen.
Vi ses!
Kramar från Christel

2 kommentarer:

Lene sa...

hej Christel!
Återigen helt underbara LO. Du lägger ner så mycket tid och jobb på dina alster!
Ljuvliga är de!
Kram lene

- MAODREN - sa...

Hello
I love all your page
It's wonderfull
- MAODREN -