5 april 2011

En vårhälsning

Scrapgalen har fått hem läckra presentpåsar i olika färger som man kan dekorera efter tycke och smak! Jag fick en i Kraft färg med i mitt DT paket tillsammans med våriga papper från Jilliebean Soup, blossom soup serien. Gissa om man längtar efter våren när man ser dessa papper?! Jag har använt mig av pappret Corn Kernels i botten och en bit av det fina cykelpappret Anejo Cheese. Så här ser baksidan ut:
Som tillbehör till papprena finns det läckra diecuts som den här:
och små söta fjärilar som ni ser i nedre kanten på bilden under: Bladen kommer från YoDo, likaså de ceriserosa pistillerna: Jag gjorde en liten tag som man kan skriva en liten hälsning i:

...och här ser ni påsen från sidan:
Vill ni ha fler tips på hur ni kan dekorera påsar så kolla in detta inlägg!


Scrappiga kramar från Christel

6 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilken underbar presentpåse vem skulle inte vilja ha den:) Så härliga vår färger och jag gillade verkligen blommorna så himla snygga:)
Ha en riktig trevlig dag och kramar från Lilla Inger:)

Mrs X sa...

Jättefin, verkligen vårkänsla över den! Du har en liten sak att hämta på min blogg, om du vill. :)

linnzan sa...

Hej! Verkligen en underbart fin presentpåse. Den skulle alla vilja få presenter i. Den ger verkligen vårkänslor. Tagen är väldigt fin.
Kram Linn

Erica sa...

Underbar påse!! Cykelpapperet var verkligen fint också.


Ha en fin helg! Kram, Erica

Ulle sa...

Vilken otroligt fin present!

Nina sa...

Vilken fin påse, så vackert dekorerad.Det är första gången jag kikar in hos dig.Du gör så otroligt mycket fint,jag åter kommer snart igen. Kram Nina