27 mars 2011

Grattiskort med Pion Design Sagan om Våren

Japp, så var det dax att visa upp mitt sista bidrag till Pion Design:s Dt call.
Jag gjorde ett vintage kort i bruna färgtoner. Som motiv använde jag mig av en vintage bild med 2 små söta flickor på. Runt alla papperskanter har jag sytt med symaskinssöm.
Insidan av kortet blev så här:
Detta var mina 3 bidrag. Jag önskar de som kom med i Designteamet Lycka till! Det ska bli så spännande att få se vad de kommer att skapa. Där är 2 av mina favorit scrappare från Norge som kom med i teamet och sen är där ju min svenske favorit och scrapvän Lillblomman. Har ni sett de små söta vårflickorna hon skapat? Jag säger bara: Outstanding!
Tack för ditt besök i min lilla vrå på nätet.
Kram från Christel

6 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men du är ju för rar! Tack vännen för deorden! Rodnar lite:) Tycker att dina Pion alster är helt fantstiska! Älskar layouten!! Kram!

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket underbart vackert kort:) Älskar färgerna som är mina favorit färger:)

Hoppas att du får en toppen måndag och vecka:) Ha det bäst och kramar från lilla Inger:)

Norunn sa...

så vakkert kort! :) flotte detaljer med søm rundt kantene.

ønsker deg ei god uke :)

Karin sa...

Hej Christel,
tack för dina gulliga ord hos mig. Cesar är en riktig goding, som en liten hund. Min sambo är allergisk mot pälsdjur, men han går bra.
Vilka underbara bidrag du gjort till Pion design, gillar alla tre jättemycket! Byrån blev så himla fin, nu fick jag lust att altra en sån med. Kortet är helt underbart, jag gillar vintage/shabby chic men har inte gjort några såna kort på länge. tack för inspirationen och ha en bra vecka!
Karin

Lilla Pyssel Inger sa...

Tack snälla för gulliga ord hos mig så snällt av dig:)

Ha en toppen dag och kramar från Lilla Inger:)

Sofi sa...

Det är tre fina bidrag du gjort :-)