24 maj 2010

Röstning pågår på Allt om Scrap

Hejsan!
Då var det dax att rösta fram scrapmästaren för 2010.
Du gör det genom att kika på alla bidragen här
Välj 3 favoriter (såklart hoppas jag att jag blir en av era favoriter;)
och maila in din röst till: scrapmastare@yahoo.se senast den 1 juni kl. 24.00

Hjälp mig hålla tummar och tår!!!

Kram Christel

Eftersom jag sett andra tävlingsdeltagare blogga sina finalbidrag antar jag att det är ok, så jag vill inte vara sämre! Här kommer mina finalbidrag:


1 kommentarer:

Lene sa...

hej Christel!
Det finns mycket här i världen jag inte förstår och detta är en av dessa saker. Jag kan för allt i världen inte förstå varför du inte vann ett pris! Visst de andra bidrag är jättefina, men den extra finess du har på dina har inte de!
Jag tycker du skulle vinna!!!
Massor av kramar från lene