24 oktober 2010

PRIMA papper

Hejsan!
Idag tänkte jag visa er en layout med PRIMA papper. Jag som älskar att använda många papper med lager på lager tekniken har här valt att göra en layout med bara 1 papper!!!
(ok en liten spillbit fick vara med bakom fotoraden och under nyckeln...)
Nästan allt material som jag använt här kommer ifrån PRIMA. Kolla in den läckra filtgrinden! Jag bara älskar dem! Layouten ramade jag in lite med en brun söm med min symaskin. Bakom mönsterpappret har jag satt en brun CS som jag stämplat och embossat lite runt kanterna.
Här ser ni också den fina nyckeln som kommer ifrån Tattered Angels. Under nyckeln och spillbiten har jag klippt ut en tårtdekoration från ett av PRIMAs blompaket. Nästan alla av PRIMAs dekorationer levereras i jättefina paket och dem ska man ta tillvara på, tycker jag.
Dubbla spetsrader och en enkel rosa spets bakom fotoraden och en liten fjäril från Jenni Bowlin. Blommorna heter Petunia-Rondo.
En liten tag, som jag färgat in med distresser och stämplat och embossat med koppar, fick sticka fram lite bakom fotoraden. Och såklart lite gamla bokpapper!

Allt material som jag använt hittar ni hos SCRAPGALEN!
Kram på er och ha en fortsatt skön Söndag!

4 kommentarer:

Susy sa...

Underbart vacker!
Ljuvligt att få se det du gör!
KRAM SUSY

Karin sa...

Toksnygg layout som vanligt!

yes sa...

MMMmmmm massor av ögongodis!!!

Tone K. sa...

Utrolig flott side !!
Nydelige farger, flotte bilder og kjempefint oppsett !!
Så mange flotte detaljer også !

Ønsker deg en fortsatt god helg :o)