25 oktober 2010

Kort med Pion Design papper och ny läcker stämpel

Hejsan!
Oj vad jag har scrappat i helgen. Mest julkort men ett Krya på dig kort har också blivit klart.
Jag fick ett stämpelmotiv i min brevlåda för ett tag sen av min DT kollega LillNettan som bara var såå roligt att färglägga! Får nog bli att jag köper på mig några nya stämplar när plånboken tillåter det. Stämplarna är köpta på Stamps and Me.
Till kortet använde jag mig av spillbitar från Pysselgummans sommar kollektion. En liten närbild på stämpelmotivet. Embossat med svart pulver och sedan färglagt med copics pennor:
Insidan ser ut så här:
och baksidan så här:

Riktigt kul att scrappa lite kort igen!

Många karamar från Christel

5 kommentarer:

|Linda| sa...

Vilket läcker kort. Det motivet passade dig väldigt bra!

Wenche sa...

Vakkert, vakkert, Christel!! Utrolig lekkert oppsett og så flott motivet ble med embossingen. Tror jeg må prøve det :)
Klem, Wenche :0)

Sofi sa...

Helt klart kommer mottagaren att känna sig bättre när det dimper ner ett så fint kort :-)

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket underbart kort du gjort, är säker på att detta kommer uppskattas mycket:) Du är jätteduktig:)
Hälsningar från lilla pyssel Inger:)

Lillnettan sa...

Ååh så fint du färglagt! Tycker absolut du ska skaffa fler såna stämplar, de passar dig!