15 april 2010

Layout för Reprint

Hejsan!
Det pågår en tävling på Reprint bloggen där utmaningen består i att du ska skapa en layout med endast mönsterpapper. Inga CS får användas.
Alla i designteamet har gjort sin tolkning och här kommer min:
I mitt DT paket från Reprint denna gången låg bla en liten burk med platinum enamel. Ett lite mer grovkornigt embossingpulver kan man kalla det. Jätteläckert! Jag har embossat alla chipboard detaljer med denna enamel och tycker att resultatet blev häftigt!
Testade även att embossa textstämpel men det funkade inte så bra eftersom pulvret är lite fööör grovkornigt.

Efter embossingen har jag inkat in chipboarddetaljerna med distress vintage photo för att få ett gammalt utseende.

Kila in till Reprintbloggen nu och var med i tävlingen. Du kan vinna en Gäst DT plats!

Kram Christel

6 kommentarer:

Karin sa...

oj vilken urcool layout! Jättefin!
ha en härlig helg.
kram kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Sååååå fin! var nästan lite sugen på denna tävlingen! Är det fritt att använda andra saker förutom cardstock? Hoppas att du har en skön helg! Kramar!

Linda sa...

Oooh den var ju urläcker! Supersnygg! =)

Carola sa...

Underbar layout!

Lene sa...

Den är så vacker min vän! Så många härliga detaljer!
Kram lene

ScrapMyran sa...

Superläcker layout du hade gjort inne hos Scrapgalen nu senast! Älskar färgerna på den och skulle mycket väl kunna tänka mig att köpa på mig pappren till sommarbilderna =) Har en lite överraskning till dig inne hos mig...