5 april 2010

Ett litet minialbum

Hejsan!
För ett tag sedan fick jag ett minialbum hemskickat i min brevlåda av Petra på Scrapgalen. Hon vet hur mycket jag tycker om att göra små minialbum!!!!
Jag försöker alltid göra minialbum av foton som är tagna vid samma tillfällen typ fotosessioner. Det är så kul att ha alla bilderna samlade i samma album. Oftast när man scrappar layouter väljer man ut 1 eller 2 foto från samma fotosession och sedan blir de andra liggandes. Trist, tycker jag, och väljer då istället att göra minialbum av dem. Jag har gjort ett par under årens lopp...
Här kommer ett som jag gjort med foto som är tagna på min dotter Emma. Allt material hittar ni hos Scrapgalen och vill ni se materiallistan så finns den i Scrapgalens blogg:
















Papprena som jag använt är från Primas serie Shabby Chic.
Tack för mig och ha en fortsatt trevlig dag!
Kram från Christel

8 kommentarer:

Sanna F sa...

Vilket fantastiskt fint minialbum!!!!

Lene sa...

Åh Christel det är helt underbart! Och en vacker dotter som prydar sidorna!
Vill önska dig en trevlig helg!
Kramizar från Lene

Petra sa...

Jag börjar nästan gråta såååå fint. Vackert! Du är så fruktansvärt duktigt! Ett riktigt proffs!
Trevlig helg.
Petra

Maiden sa...

Vilket otroligt vackert album! Grymt impad över alla detaljer som man kan fastna lääänge vid! :-)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Detta är verkligen så himla fint vännen! Vet du, jag har minsan altrat!!! Chock! Har vikt mig en Tote. Fast det blir nog den enda också, shit vilken tid det tog! Kramar!

Kajsan sa...

Helt fantastiskt! :) Verkligen jättefint!
Kram Karin

Carola sa...

HELT underbart!!

Mia KL sa...

Jättefint album, fick jättemycket fina ideer till att göra album själv. Har velat göra det länge, nu kanske jag får en spark i baken.