27 september 2011

Mininalbum med Bo Bunny

Hejsan!
Jag gjorde ett litet minialbum för ett tag sen med Bo Bunny´s Timepiece papper. Jag hade väntat ett tag på att "de perfekta" papprena skulle dyka upp för att göra ett lite heritage från mina föräldrars ungdoms år och när jag fick se Timepiece papprena så var det bara att sätta igång. Jag hade haft en lite box i spånskiva liggandes och filade ihop ett minialbum att lägga i. På så vis fick jag en snygg förvaringslåda också till mitt minialbum.
Här ser ni resultatet:












Oj, det var många bilder att titta på!!! Hoppas ni inte tröttnade!
Kan berätta att mina föräldrar blev jätte stolta när de fick se albumet. Ett fint minne till barnbarnen!
På återseende!
Kramar från Christel
ps. Materialet jag har använt kommer från ett Dt paket från Scrapgalen.

0 kommentarer: