10 februari 2011

Ett litet kort

Ett litet Grattiskort som jag gjort på beställning.
Papprena som jag använt kommer från en gammal Inkido serie. Det är bra när spillbitar kommer till användning!
Mallen till kortet hittade jag i senaste numret av Ett Trykk. Dekorerade enkelt med en Grattis vimpelrad, sidenbandrosetter och 2 glitter stjärnor.
Runt kanten på parret stämplade jag lite swirls.
Motivet är en liten cyklande Hängelpojke som jag färglagt med copics pennor.

Tack för titten!

Kramar från Christel

5 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh så fint vännen! Cykelkillen var ett tag sedan jag använde! Måste bygga upp ett lager av killkort, fast jag gör hela tiden rosa? Har massor av grabbar som fyller år hos alla kompisar! Kramar!

Lene sa...

Ett underbart kort Christel. Älskar färgen!
Vill önska dig en trevlig helg!
kram lene

linnzan sa...

Hej!
Hittade din blogg via Pyssel-Pinglan och jag tycker verkligen att du gör super mycket fina grejer, vilken inspiration jag får.

Norunn sa...

Et kjempenydelig kort! :) også så lekker fargelegging av motivet!

Anonym sa...

Har du beskrivningen kvar? Kan du isf MMS bilden från tidningen? Kram Fia