31 augusti 2010

Echo Park Sweet Summertime

Hej!
Här kommer en layout som jag har gjort med Echo Parks papper "Sweet Summertime"
Ni hittar materialet hos Scrapgalen.
Bakgrundspappret är en CS som jag sytt runda ringar lite slarvigt med min symaskin. Sedan har jag sprayat med lite glimmermist och förstärkt färgstänkprickarna med lite gröna halvpärlor.
Fotot är på Emma när hon flyger sin nya fina drake på stranden. Som tillbehör till pappersserien finns ett ark med olika stickers bla. en som jag använt till titeln: Lets fly a kite: Vimplar har blivit populärt att använda på sina layouter. Dessa som jag använt här kommer också från tillhörande stickersark:
I nedre högra hörnet på layouter sitter lite blommor och blad samt "Summertime" som också kommer från tillhörande stickersark!


Nu väntar jag på alla nyheter från PRIMA Marketing som har landat hos Scrapgalen. Petra ska bara få in dem i wbshopen sen är det dax att storshoppa!
Kram på er alla!
//Christel

3 kommentarer:

Artgirl sa...

Oh, how interesting and original! I really like these ragged edges, a great idea. Inspiring!

bagerskan sa...

Vilket härligt sätt att minnas en mysig dag!

Missa inte min tävling där du kan vinna en goodie bag från Familjekontoret!
www.bagerskan.se

Kram Karin

Tone K. sa...

What a great page !! Love your layering :o)
Great photos and I like your banner and circles :o)

Wish you a great weekend ! :o)