4 februari 2010

Mera för REPRINT

Hejsan!
Jag har skapat mera för REPRINT.
Först ut är en layout som jag ramat in i en ram från Ikea. Papperna jag har använt är från Bo Bunny och sedan har jag dekorerat med ett embossat hjärta, glitterlace, blingbokstäver och rosor. Här ser ni en närbild på bling bokstäverna som är från Kaiser.

Glitterlacen är så läcker. Den kommer från We R Memory Keepers.
Sen har jag gjort en förenklad variant av stafflikortet. Även här har jag använt mig av den nya hjärtstämpeln från Reprint. Denna stämpel har en fin textur på sig som blir jättefint när man embossar den.
Här ser ni texturen bättre på hjärtat. Bakom hjärtanen har jag använt ytterligare en ny stämpel från Reprint med lite swirls m.m på. Missa inte de fina röda bradsen!
Allt material finns hos REPRINT.
Materiallista Tavla:
Röd CS
Papper från Bo Bunny
Alfabets bling från Kaiser
Hjärt stämpel S 681D
Embossingpulver guld
Glitterlace från We R Memory Keepers
röda rosor
Materiallista Bröllopskort:
Röd CS
Papper från Bo Bunny
stämpel nr. S 679K
Hjärtstämpel S 681D
Embossingpulver Guld
Röda brads Reprint
vit spets
rött sidenband
röda rosor
Grattis stämpel + Kramar från clearstamps set BRIM 10

Kram från Christel

0 kommentarer: