10 februari 2010

Guitar Hero

Hejsan!
ÄNTLIGEN har jag gjort en layout! Tycker det var evigheter sen jag gjorde det och sen kommer man in i ett scrapstim och skapar i massor!
Jag har haft 2 dagar nu som jag bara har suttit och scrappat. 7 kort, 1 altrad ask, 1 layout och snaaart ytterligare en layout färdig!
Idag tänkte jag visa upp en layout på min son. Jag utmanade mig själv i början på året med att skapa layouter med mer än bara 1 foto på och här har jag faktiskt använt 3:
Jag bara älskar dessa foto som min kusin, Anette, har tagit på Emil. Ska snart beställa en ny fotosession på hela familjen, tänkte jag!
Under dagarna som varit har jag avslutat mitt DT uppdrag på Grodans Scrapgarden.
Jag har varit DT på Grodans i 2 år och tyckte det var dax att någon annan fick chansen att inspirera Grodans kunder.
Kolla in i morgon igen för då tänker jag köra en kortkavalkad a´la Graphic 45!
Kramar från Christel

5 kommentarer:

Karin sa...

Vilken urfin LO !Spetsen är ju bara sååå läcker! Jättefina bilder oxå..
kram på dig!

ScrapMyran sa...

Ooo, det ser jag fram emot - en kavalkad av Graphic 45!

Anonym sa...

Riktigt snyggt! :D
Och skit vad du ligger i. Nu är det bara lite stämplar som du ska färglägga. Din copics torkar annars. Haha

Mrs X sa...

Vilken fin LO! Passande rubrik ;)

CillaT sa...

Åh den här tycker jag jättemycket om! Så fin! Läcker liten bladruska du hittat=)

Kram