5 januari 2010

Skapat för REPRINT

Hejsan!
Nu är det dax att ta igen alla inlägg som jag missat under tiden min dator har varit sönder...
Här kommer 3 alster som jag skapat för Reprint: Detta kuvertkort har den underbara stämpeln "Lyckans fjäril" på framsidan. Jag bara älskar den! Grattisstämpeln på insidan kommer från ett clearstampsset som heter BRIM 10.
Nästa kort gjorde jag till REPRINTs utmaning i december månad. Man skulle skapa utefter en skiss. Vinsten var en Ultimate Pro box!!!! Ja ni läste rätt! Det är inga dåliga priser man kan vinna i REPRINTs tävlingar. Just denna tävlning är avslutad men det kommer snart upp en ny tävling så håll ögonen öppna!
Designteamet hos REPRINT fick en utmaning, nämligen att skapa något med tema "BAKVERK"
Min tolkning ser ni nedan. Jag skapade en cupcake:
Inuti cupcaken sitter en tag som jag stämplat "Grattis" på.En liten skylt sitter på cupcaken med stämpeln "Ha en underbar födelsedag"
Jag har dekorerat med blommor, rosor, blombrads och minibrads. ALLT material är såklart från REPRINT! Du hittar det hos någon av deras återförsäljare!Det är så kul att få möjlighet att skapa för ett grossistföretag som REPRINT! De har massor med stämplar, speciellt text, som jag gillar och alla snygga brads som de har sen!!!
Det kommer mera som jag skapat för REPRINT men det får vänta lite... får inte visas upp ännu!

Kramar från Christel

0 kommentarer: